Home

Home Organizer

Je hebt een drukke baan, een gezin en een volgepland sociaal leven en geen tijd om het huishouden te organiseren. Schakel Hesselmans Organizing in om voor een aantal uur in de week onderstaande zaken voor je te organiseren.

Wat kan ik je bieden?

*thuiskomen in een “oase van rust”
*een opgeruimd huis
*een zelf makkelijker schoon te houden huis
*een pakketje ophalen
*cadeaus kopen voor verjaardagen
*inplannen/ontvangen monteur(s) bij storing verwarming, internet e.d.
*verzorgen van huisdier(en) tijdens je vakantie
*meer tijd over voor leuke dingen

Als Home Organizer zorg ik ervoor dat carrièretijgers na een lange stressvolle werkdag thuiskomen in een “oase van rust”.

“Opruimen is mijn passie, mijn tweede natuur.”

Personal Organizer

Opruimen

Een opgeruimd huis geeft rust, ruimte en overzicht. Wat de één opgeruimd vindt, vindt de ander rommelig. Heeft u graag uw dierbare spulletjes om u heen of voelt u zich prettiger in een vrijwel lege kamer? Wat telt, is dat u er gelukkig van wordt! Lukt het even niet om zelf uw huis op orde te krijgen of bent u het overzicht kwijt? Als Personal Organizer heb ik ervaring in opruimen bij Senioren. We gaan samen aan de slag, met als resultaat dat uw huis weer uw thuis wordt!

Administratie

Heeft u een chaotische administratie? Liggen er ongeopende enveloppen of heeft u een gigantische berg papieren in huis waardoor u door de bomen het bos niet meer ziet? Als Personal Organizer help ik u graag bij het uitzoeken, sorteren, ordenen en archiveren met als resultaat een administratiesysteem die bij u past, maatwerk dus! Samen zorgen we ervoor dat de administratie weer uw administratie wordt.

Huis verkoopklaar maken

Wilt u het huis te koop zetten maar wilt u eerst nog het een en ander opruimen? Als Personal Organizer help ik u bij uw opruimproblemen. Indien nodig, zoeken we oplossingen voor de spullen die tijdelijk uit het zicht moeten. Samen zorgen we ervoor dat het huis een droomhuis wordt met als resultaat een spoedige verkoop.

Verhuizen

Gaat u binnenkort verhuizen? Gaat u groter of juist kleiner wonen? Er komen veel zaken bij kijken. Waar begint u en hoe houdt u overzicht. Als Personal Organizer help ik u met alle voorbereidingen in deze hectische periode. We gaan samen aan de slag met opschonen, ordenen en inpakken. Samen zorgen we ervoor dat overtollige spullen niet mee worden verhuisd, met als resultaat dat uw nieuwe huis uw nieuwe thuis wordt.


















Contact

Wilt u graag kosteloos kennismaken om uw wensen en behoeften te bespreken of extra informatie? Neem contact op met:

Laila Hesselmans

T. 0615886836

E. info@hesselmansorganizing.nl

Zakelijke gegevens:

KvK-nummer:73499285

BTW: NL001489851B15

                                                                                                                                                             

Home

Home Organizer

Je hebt een drukke baan, een gezin en een volgepland sociaal leven en geen tijd om het huishouden te organiseren. Schakel Hesselmans Organizing in om voor een aantal uur in de week onderstaande zaken voor je te organiseren.

Wat kan ik je bieden?

*thuiskomen in een “oase van rust”
*een opgeruimd huis
*een zelf makkelijker schoon te houden huis
*een pakketje ophalen
*cadeaus kopen voor verjaardagen
*inplannen/ontvangen monteur(s) bij storing verwarming, internet e.d.
*verzorgen van huisdier(en) tijdens je vakantie
*meer tijd over voor leuke dingen

Als Home Organizer zorg ik ervoor dat carrièretijgers na een lange stressvolle werkdag thuiskomen in een “oase van rust”.

“Opruimen is mijn passie, mijn tweede natuur.”

Personal Organizer

Opruimen

Een opgeruimd huis geeft rust, ruimte en overzicht. Wat de één opgeruimd vindt, vindt de ander rommelig. Heeft u graag uw dierbare spulletjes om u heen of voelt u zich prettiger in een vrijwel lege kamer? Wat telt, is dat u er gelukkig van wordt! Lukt het even niet om zelf uw huis op orde te krijgen of bent u het overzicht kwijt? Als Personal Organizer heb ik ervaring in opruimen bij Senioren. We gaan samen aan de slag, met als resultaat dat uw huis weer uw thuis wordt!

Administratie

Heeft u een chaotische administratie? Liggen er ongeopende enveloppen of heeft u een gigantische berg papieren in huis waardoor u door de bomen het bos niet meer ziet? Als Personal Organizer help ik u graag bij het uitzoeken, sorteren, ordenen en archiveren met als resultaat een administratiesysteem die bij u past, maatwerk dus! Samen zorgen we ervoor dat de administratie weer uw administratie wordt.

Huis verkoopklaar maken

Wilt u het huis te koop zetten maar wilt u eerst nog het een en ander opruimen? Als Personal Organizer help ik u bij uw opruimproblemen. Indien nodig, zoeken we oplossingen voor de spullen die tijdelijk uit het zicht moeten. Samen zorgen we ervoor dat het huis een droomhuis wordt met als resultaat een spoedige verkoop.

Verhuizen

Gaat u binnenkort verhuizen? Gaat u groter of juist kleiner wonen? Er komen veel zaken bij kijken. Waar begint u en hoe houdt u overzicht. Als Personal Organizer help ik u met alle voorbereidingen in deze hectische periode. We gaan samen aan de slag met opschonen, ordenen en inpakken. Samen zorgen we ervoor dat overtollige spullen niet mee worden verhuisd, met als resultaat dat uw nieuwe huis uw nieuwe thuis wordt.


















Over mij

Als u met een Professional Organizer aan de slag gaat, wilt u natuurlijk graag weten wie u in huis haalt. Het is tenslotte een vrij persoonlijk traject, waar je samen aan begint. Daarom vertel ik graag wat meer over mijzelf.

Mijn loopbaan ben ik begonnen als doktersassistente. Ik vond het een interessant beroep en heel fijn om vanuit die functie mensen een luisterend oor te bieden en een warm hart toe te dragen. Na verloop van tijd wilde ik mijn organisatietalent en administratieve expertise verder gaan ontwikkelen. Dit deed mij besluiten om mijn vleugels buiten de zorg uit te slaan. 

De daaropvolgende jaren ben ik werkzaam geweest als directiesecretaresse in de zakelijke dienstverlening waarvan de laatste 15 jaar in de advocatuur. Gezondheidsklachten waren nodig om mij te laten inzien dat ik niet meer op het goede spoor zat en een belangrijk deel van mijzelf vergat. In de advocatuur vond ik niet de verbondenheid die voor mij altijd zo belangrijk was. Coachingsgesprekken leerden mij op zoek te gaan naar wie ben ik, waar word ik blij van en waar ben ik goed in. Gedurende mijn zoektocht ontdekte ik gaandeweg dat de oplossing dicht bij huis lag. 

Motivatie en opleiding

Van nature ben ik een gestructureerd type. Ik hou van een opgeruimd huis en orde in de spullen van mijn man en mijzelf. Alles is makkelijk terug te vinden, heeft een eigen en logische plek.  Maar waarom zou ik dit alleen tot mijn eigen huis beperken als ik er ook een ander mee kan helpen? 

De stap was snel gezet. Ik volgde de opleiding Professional Organizer voor Particulieren bij de HuishoudCoach.*  En zo ontstond Hesselmans Organizing. Voor mij is het een droom die uitkomt. 

Als Home Organizer zorg ik ervoor dat carrièretijgers na een lange stressvolle werkdag thuiskomen in een “oase van rust”. Wil jij na zo’n hectische dag niets liever dan uitrusten en ontspannen in je huis? Kun jij extra organisatorische hulp in je dagelijkse bestaan gebruiken? Huur mij dan wekelijks in om praktische zaken te regelen. Denk aan: personal shopping, je huishouden organiseren, monteurs inplannen/ontvangen e.d.

Als Personal Organizer adviseer en begeleid ik senioren die zelfstandig wonen en door een ingrijpende gebeurtenis (denk aan verlies van partner) door de bomen het bos niet meer zien. Ik vind het fijn om senioren thuis op weg te helpen wanneer ze zelf niet meer weten waar ze moeten beginnen. Als Personal Organizer heb ik met senioren weer de verbondenheid die voor mij zo belangrijk is. 

*De HuishoudCoach is erkend door de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO).